Acord cadru servicii de paza si patrulare

Data limita: –
Licitatie publicata in: 16 octombrie 2014
Zona licitatiei publice: Romania
Obiectul licitatiei: Servicii de paza si patrulare a obiectivelor, a ordinii si linistii publice, a sigurantei bunurilor mobile si imobile din serviciile teritoriale ale A.C.C.U. Paza obiectivelor se va efectua in conformitate cu planul de paza si interventie intocmit de ACCU prin Serviciul Achizitii, Administrativ, Tehnic (impreuna cu Prestatorul Serviciilor de Paza) dupa efectuarea recunoasterii, care va fi avizat de Directorul ACCU si aprobat de structurile competente ale Ministrerului de Interne in conformitate cu prevederile Art. 55 lit. a) din Legea 333/2003 cu modificarile ulterioare. Cimitirele sunt dotate cu toate facilitatile necesare unei bune executari a pazei acestora. Scopul prestarii acestor servicii este asigurarea si mentinerea ordinii si linistii publice in mod permanent, pe toata perioada derularii acordului cadru. Serviciile se incadreaza in codurile C.P.V.: 79713000-5 servicii de paza, 79715000-9 servicii de patrulare. Fiecare post de paza este deservit de catre un singur agent de paza. Locatiile posturilor de paza, itinerariile de deplasare ale patrulei, consemnele generale si particulare ale acestora vor fi stabilite in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea 333/2003 cu modificarile ulterioare) si prevederile regulamentului intern al ACCU si vor fi detaliate in planul de paza si interventie pentru fiecare locatie dupa semnarea contractului.

SolicitantAveti nevoie de abonament pentru aceasta informatie.

Tipul licitatiei: Anunt de atribuire

Sursa: Alte surse

Pentru textul complet al anuntului aveti nevoie de un cont.
Cont pentru Achizitii Publice
Achizitii Publice
Puteti primi zilnic in e-mail anunturile de achizitii publice in domeniile care va intereseaza!
Click aici pentru a va abona
Informatiile sunt furnizate zilnic direct de partenerul nostru Licitatie-Publica.ro, unul din principalii furnizori de informatii privind achizitiile publice din Romania.