Servicii de acceptare de plaţi electronice, de către instituţiile de credit pentru incasare impozite, taxe, amenzi, penalitati si altor obligatii de plata prin intermediul cardurilor de debit si a cardurilor de credit prin POS (Point of Sale) si Servicii de acceptare de plaţi electronice, de către instituţiile de credit prin Sistemul National Electronic de Plată online a taxelor si impozitelor utilizând cardul bancar pentru persoane fizice, persoane fizice autorizate şi persoane juridice

Licitație publicată în data de: 26.05.21

Zona licitației publice: Bucureşti

Termen limită de depunere: 07.06.21

Descriere: 1.Serviciile de acceptare a sistemului de plata prin POS(Point of sale) pentru incasare impozite, taxe, amenzi, penalitati si alte obligatii de plata prin intermediul cardurilor de debit si a cardurilor de credit constau in: -instalare si configurare a 14 terminale POS in locatiile stabilite in caietul de sarcini in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului; – mentenanta pentru terminalele POS, suport şi helpdesk pentru derularea contractului; – tranzactionare/transferare sume incasate Numarul de terminale POS necesar corespunde numarului de posturi de lucru din fiecare centru de incasare/colectare a impozitelor si taxelor locale astfel: – str. Piaţa Amzei, nr. 13 – 8 terminale – str. Pajura, nr. 13 – 2 terminale – Calea Griviţei, nr. 208 – 2 terminale – Bdul Banu Manta, nr. 9 – 2 terminale Valoarea estimată tranzactii/comisioane pentru Contractele subsecvente: – 2021 – valoare tranzactii estimata 10.000.000 lei, comision aferent estimat 36.000 lei – 2022 – valoare tranzactii estimata 44.000.000 lei, comision aferent estimat 158.400 lei – 2023 – valoare tranzactii estimata 37.500.000 lei, comision aferent estimat 135.000 lei. 2. Serviciile de acceptare de plati electronice de catre institutiile de credit prin sistemul national electronic de platii(SNEP) online a taxelor si impozitelor utilizand cardul bancar pentru persoane fizice, persoane fizice autorizate si juridice in conformitate cu dispozitiile Hotărârii Guvernului nr. 1235/2010 privind aprobarea realizării Sistemului naţional electronic de plată online a taxelor şi impozitelor utilizând cardul bancar si a Normelor metodologice privind Sistemul naţional electronic de plată online a taxelor şi impozitelor utilizând cardul bancar aprobate prin Ordinul Comun nr. 168/16/95 al Ministrului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Ministrului Administraţiei şi Internelor si Ministrului Finanţelor Publice. Operatorul economic va avea in vedere valoare maxima a unei tranzactii sa nu depaseasca limita de 30 lei. Comisionul de tranzactionare se va aplica doar tranzactiilor autorizate si nu va fi aplicat pentru tranzactiile refuzate sau anulate din orice motiv. Valoarea estimată tranzactii/comisioane pentru Contractele subsecvente: – 2021 – valoare tranzactii estimata 10.000.000 lei, comision aferent estimat 55.000 lei – 2022 – valoare tranzactii estimata 50.000.000 lei, comision aferent estimat 275.000 lei – 2023 – valoare tranzactii estimata 60.000.000 lei, comision aferent estimat 330.000 lei.

Solicitant: DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1

Pentru textul complet al anuntului aveti nevoie de un cont.
Cont pentru Achizitii Publice
Achizitii Publice
Puteti primi zilnic in e-mail anunturile de achizitii publice in domeniile care va intereseaza!
Click aici pentru a va abona
Informatiile sunt furnizate zilnic direct de partenerul nostru Licitatie-Publica.ro, unul din principalii furnizori de informatii privind achizitiile publice din Romania.